Davant les últimes mesures imposades respecte l’ús del «Passaport Covid», secundem el comunicat que ha fet públic l’Assemblea Pagesa i fem una crida a la responsabilitat, la mobilització i el debat social.
També trobem interessants reflexions com les d’aquests articles: «No «passaport covid», no a l’estigmatització de cap persona» i ««Passaport Covid» per al viatge enlloc».

